dinsdag 25 augustus 2009

Fire Island

16 augustus


ik ben nu op fire island en het is heel leuk! het lijkt wel een beetje op het strand in scheveningen alleen is het zand iets witter en het water een stuk warmer.


verder lijkt het eiland best wel veel op schiermonnikoog, alleen zijn de huizen veel cooler! haha. het zijn echt van die huizen van rijke mensen! sommige lijken echt op een soort van boomhutten haha.
ik ben met lauren en 5 vrienden van haar. 2 meisjes uit engeland en 3 jongens die uit hastings-on-hudson komen, volgens mij.


ze zijn allemaal heel aardig en willen heel veel weten over nederland. ik heb ze ook mijn boekje van jullie laten zien en ze zeiden dat al mijn vrienden er super cool uitzagen en ook dat het heel lief van ze was om dat voor me te doen. wist ik wel al natuurlijk :)

we komen nu net van het strand en we gaan zo een ijsje halen dus ik ga maar even mijn bikini uittrekken enzo.


oja en de vlucht is goed gegaan! het was wel een beetje lang en saai maar het ging wel goed ook bij de douane. het ging ook best wel snel.
en oriƫntatiekamp was ook wel leuk maar ook wel een beetje saai. ze vertelden wel belangrijke dingen. en er was nog 1 nederlands meisje.

maar ik ga nu gauw, iedereen wacht op me!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
voor iedereen in nederland en ik hou van jullie allemaal!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten