zaterdag 29 augustus 2009

Times Square

28 augustus

5 opmerkingen:

  1. Oeh Toffe PICCC
    Ik wil ook weer op Times Square zijn!! :o
    Ehm naja ik spreek je wel, dat gaat nu wel meer he, met je nieuwe laptop?!

    xxxxxx Hugo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto, weet je nog dat we daar in het Mariot Hotel hebben gegeten op de bovenste verdieping in dat ronddraaiend restaurant?
    XXX Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél goed idee, zo'n blog! Ik blijf het volgen.

    Leuke foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEEE,HAAAAAI,Sofia!!!
    Ik ga jou volgen in de USA!!!!
    Yeah.
    Het lijkt me zo gaaf,en dan ook nog samen met de enige echte Lilian!
    Het is hier wel anders zo zonder jou hoor.
    Have fun en een dikke kus voor jou en Lilian.
    See you.
    liefs Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heyyy soph!!!!

    superleuk dat je een blog bij houdt!!!! leuk ook om je afgelopen dinsdag even echt te zien, met lilian!! was een leuk feestje van lott..!!!!
    naja keep u posted!

    liefsss XXXXXXXXXXXXXXXXXx

    BeantwoordenVerwijderen