donderdag 3 september 2009

De laatste vakantiedagen..

30 augustus

er is al weer heel veel gebeurd, ik heb bijvoorbeeld mijn laptop gekregen!! :D ik krijg er ook nog een ipod touch bij, maar die moet nog aankomen.
en ik ging laatst shoppen in SoHo. dat was wel heel leuk, bij topshop en american apparel, maar ik heb niks gekocht haha, ik moet de hele tijd oppassen met mn geld..

ik heb trouwens wel een baan bij de baas van Iris, ik moet 4 dagen op haar katten passen en dan krijg ik 25 doller per dag! dus 100 dollar!
ik wou er eerst misschien naar de kapper mee gaan want mn uitgroei is echt best wel lelijk nu.. maar ik heb me ingeschreven voor iets waar ze gratis je haar verven, als een soort reclamestunt, dus misschien word ik wel geaccepteerd, dat zou mooi zijn dan heb k mn 100 dollar nog voor iets anders.

ik ben nu al 2 keer naar New York city geweest en dan was ik op Times Square in de avond en het is super cool joh!
en ik ben ook al naar een soort festivalletje geweest waar een DJ (Girl Talk) optrad en hij was heel cool. het was aan het water en aan de overkant van het water zag je de skyline van NY, echt stoer! zat je daar zo te chillen in het gras met NY op de achtergrond XD

Alleen zijn de festival mensen hier wel anders, ze waren allemaal een beetje té hip aangekleed, maar echt allemaal.
en weet je hoe het in nederland leuk is als iemand gaat crowdsurfen, gewoon cool enzo, maar hier wist niemand echt wat ze moesten doen en ze vielen de hele tijd omdat niemand ze meer tilde. het was een beetje eng.
en er was een jongen die ging pitten, en ze keken hem echt aan alsof hij een aanval kreeg ofso, haha.

Ik ging laatst ook naar een feestje in iemands huis, en dat huis leek wel een school! echt super groot! XD
ze hadden helemaal een bioscoop enzo. Dat was cool.

En gister ging ik naar een soort park en het heette PepsiCo gardens. en het was heel mooi met allemaal bloemen en watervalletjes. het was heel lekker weer, dus het was echt een paradijsje :) en daarna gingen we naar de zonsondergang kijken bij de Hudson river. dat was ook mooi.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ik hou van jullie allemaal en doe groetjes aan iedereen en ik mis jullie!

1 opmerking:

  1. Leuk maar ik moet nog wel uitvinden hoe dit allemaal werkt. Heb zojuist een briefje geschreven en zal dat morgen posten. Dat heb je dan vermoedelijk over 'n dag of vijf.. Ben benieuwd of deze reactie werkt. Doe vooral de hartelijke groeten aan de familie Meyers en aan Lillian natuurlijk; dat heb ik in de brief vergeten. Lieve Sophia, topt next time, oPA Scheveningen, 16-9-2009 keesbosch@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen