vrijdag 4 september 2009

Rooster

vandaag ben ik op school geweest voor mn rooster. de school was best wel groot, ik was er ook al langs gereden.


het was een vrouw waarmee ik ging praten en ze was heel aardig, en ze zei dat ik altijd dingen kon veranderen wanneer ik maar wou, dus dat is wel fijn :)

de vakken die ik doe zijn:
Film studies 1: Reading Hollywood Movies
daar leer ik over hoe directors te werk gaan en welke boodschappen sommige films hebben enzo
Journalism
daar leer ik interviewen, editen en tekst zó schrijven dat het gepubliceerd kan worden
US history
gewoon de geschiedenis van amerika ;)
English 11
engels voor de 11de klas, misschien is dat wel een beetje te moeilijk maar ik ga het in ieder geval proberen en ik kan altijd stoppen
Math
gewoon wiskunde :P
Earth science
dat is een soort aardrijkskunde
Media arts
daar leer ik werken met photoshop en iMovie (filmpjes maken) en dingen met de computer enzo
Studio Arts
dat is zeg maar tekenen, 3d enzo
Gymnastics

het lijkt me wel een cool rooster :D
o ja, en ze hebben ook een 'wapen', net als op Zweinstein!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten