maandag 16 november 2009

Party's!

Lief blog,

Het was laatst Halloween. Het regende en ik ben niet zo veel gaan trick or treaten. Er kwamen wel een hoop kindjes bij ons langs, die heel schattig verkleed waren en dat was lief.
En de dag ervoor (vrijdag) ging iedereen in zijn Halloweenkostuum naar school. Ik was met vier anderen de Spice Girls, en iedereen was heel grappig verkleed, zoals Amy Winehouse, en The Blues Brothers, maar soms ook saai, als cowgirl of schooluniform meisje.

En zaterdagavond hadden we een party in iemands huis en dat was heel gezellig totdat iemand op een glazen tafel ging springen en die brak (tot zijn grote verbazing!!) en we allemaal weg moesten…. Verder was het leuk :D

En ik had vorige week dinsdag Junior Formal. Daar had ik heel veel zin in want iedereen was er een maand geleden al over aant praten, en je moest een date hebben en ik was met een jongen die heet Jackson.
Het was best leuk maar ook wel een beetje saai, haha. Het was in een zaaltje en eerst gingen we eten, maar dat was heel vies. Ik had van alles maar één hapje genomen.

Daarna gingen we dansen en iedereen ging foto's maken.


Aan het eind gingen we in een partybus en dat was heel cool. Het was zeg maar een hele grote bus met aan de binnenkant allemaal discolichten en muziek en aan de rand een bank. Het zag er zo uit...


...alleen, helaas, zonder die kussentjes.. We gingen dansen en rondrijden (best een moeilijke combinatie, we vielen de hele tijd om) en toen reden we naar New York City en gingen soms even uit de bus om naar alle hoge gebouwen te kijken. Dus dat was wel tof. We gingen ook nog naar een ‘diner’ weetje, zo typisch Amerikaans.

En dan ga ik nu maar weer stoppen want het is laat hier. Heel veel kusjes aan iedereen die dit blog leest :D (wacht, wie leest dit eigenlijk allemaal? wie geef ik nou kusjes?)

En ik hoop dat we weer een keertje met z’n allen op zondag kunnen chillen. Iedereen die Skype heeft moet ssophiiiia toevoegen en zondag om 6 uur s’avonds (NL tijd) online komen, dan ben ik er altijd :) Of videochat als je een macbook hebt, mijn ichat naam is sophiiiia@mac.com. Okay, cool.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sophia, je vraagt je af wie dit allemaal lezen: nou, ik ben er 1 van. Je (her)kent mij misschien nog wel: ik ben Gert, en ben wel eens samen met jullie op Misha's verjaardag in de Efteling geweest, en ik heb een keer bij jullie thuis gegeten. Ik vind het leuk om je belevenissen in New York te lezen en ben best wel "jaloers" dat je in New York City bent geweest ^_^ Veel plezier verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik lees het ook sophiaaa...
    tklinkt allemaal supercooll
    ik ben zaterdag naar muse geweest en clariss ging mee en je hebt vast al gehoord van hugo maar twas zo suppercoolll ik zat alleen wel heleaal achteraan ongeveer maar dat maakte niet zoveeel uitt over 7 maande ofzo kom je alweer terug geloof ik of 8 dus het gaat best snel... sinterklaas is zaterdag aangekome en ik mag volgens mij strax me schoen zetten, jammer dat je dat nu mist maarja jij gaat groots kerst viere natuurlijk... vrijdag en zaterdag spele we romeo en julia en donderdag na koor moete we zo 1 scene gaan spele en dat is een scene waar i en naima en victor en falco heel erg dronke moete zijn dus daar heb ik best wel zin in ik denk dat het wel grappig wordt. en vrijdag komt iedereen naar t toneelstuk kijkee... en kheb allemala kaartjes verkocht enzo best grappig
    en alwin en sherani moeste zoenen
    of njaa
    ze gingen natuurlijk nmeit echt zoenen maar wel met hun lippen tegen elkaar al een paar keer want alwin is natuurlij romeo en sherani julia en de andere dag is myrthe julia maar haar heb k nog niet met alwin zien zoene maarja, yael meot zinge een heel dom liedje (how do i live without you) en ze meot t met microfoon doen en tis superlelijk khoop niet dat ze dit leest zou lullig zijn mja.. ze meot t toch ook wete hea... iedereen si altijd zo van yael kan zo goed zinge... sdus neit zo al wist k dat al ongeveer...

    verder is er niet zoveel gebeurd hier nogg...
    vveeeel plezzieerr dar xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx TImmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey leuk om te horen wie er allemaal mijn blog lezen! en jaa Gert natuurlijk ken ik je nog! en ik hoorde van mijn moeder dat je new york zo'n leuke plek vind! ben je ook van plan dit jaar nog te komen?
    hou me maar op de hoogte, dan kunnen we misschien een keertje afspreken als je wilt!

    en Timm, haha klinkt leuk dronken spelen XD heeft iemand misschien het tonelstuk gefilmt? ik zou het echt graag willen zien!!

    doei blogvrienden!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen