vrijdag 4 december 2009

Thanksgiving

Heey mensjes!!

Vorige week was het Thanksgiving, dat is altijd op de vierde donderdag in november. Er kwamen ongeveer 25 mensen hier (allemaal vrienden en familie) en we begonnen om twee uur met eten. Er waren allemaal lekkere dingen, en na twee gangen zaten we helemaal proppie vol en toen gingen we even rond lopen (wandelen) en daarna toetjes eten. Zo, ik zat echt suuuuuuuuuuper vol en dan ga je een beetje uitbuiken en blij zijn. Daarna gingen we de tafel rond en iedereen zei zijn naam en hoe ze hier terechtgekomen waren en ook wat ze dachten als ze aan Nederland dachten. Dat was wel grappig, sommige mensen wisten wel een beetje iets van Nederland, zo van: de tulpen en de windmolens en de klompen, en sommige zeiden, ja ik heb een hond die uit Nederland komt, verder weet ik niks. En sommige wisten echt niks te vertellen. Maar het was wel leuk om te horen :D

En de dag daarna ging ik in de avond naar een vriendin en ik dacht dat we gewoon gingen chillen, maar ik kwam daar aan en toen waren er ineens ongeveer twaalf mensen die allemaal achter de tafel tevoorschijn kwamen springen en SURPRISE! riepen! Er was een surprise party, zomaar uit het niets, voor mij omdat ze me aardig vinden :D Iedereen was helemaal netjes aangekleed en de jongens in pak enzo, heel schattig.


We gingen daar eten en wouden daarna uitgaan maar er was niks te doen dus toen ging ik maar gewoon naar huis en slapen (tja, soms is Hastings ook wel saai..).


En gisteren ging ik voor het eerst naar een bruiloft, van de zoon van de overburen, die is 24 en hij ging trouwen met zijn vriendinnetje. Ze hebben al sinds de basisschool verkering en nog nooit ruzie gehad en nog nooit een break in hun relatie. Het was mijn eerste Amerikaanse bruiloft (sowieso mijn eerste bruiloft trouwens).

2 opmerkingen:

  1. SOPHIAA, SUPERCOOL EEN SURPRISEPARTYY VOOR JOUU!!!
    en de rest natuurlijk ook
    dit is al de 3e x dat ik dit hele verhaal ga schrijven want mn toetsenboord is kapot een beetje en als k op een verkeerd knopje druk gaatie terug naar de vorige pagina....

    maar uhm ik mis jullie heel erg, gister ginge b en c naar schoolfeest en falco was bij stomme mensen en kobie in engeland en lukas bij een vriend ofzo, en ik was in me eentje en ik had zin om te drinke en iets leuks te doen met jullie alleen jullie ware dr natuurlijk ook niet, en toen ging k een film kijke en daarna om 2 uur naar davy en daar ging k mario spelen, en toen om 4 uur weer naar huis en slapen

    HEb je zwart haar??

    het is bijna kerstvakantie en dan is de helft van het jaar alweer voorbij dus dna kom je alweer over 6 maande terug ofzo supeersneel al kheb dr echt zin in..., tjaar gaat best snell.... :D:D:D

    nouw ikga weer kmmoet even surprise gaan maken weer... tis vandaag sinterklaas, alleen we hebben het een week uitgesteld omdat iedereen stom is... =/ maar kmoet oo nog een surprise maken voor bij clariss thuis dus dat ga ik nu doen doeiii sophiatja, ik ga dr wel ff voor zorge dat we morge komen skype oke? alleen hoorde ik ook ofzo dat naima wou gaan skype.. maar tkan ook wel met zn 3e toch? nja tot morgen hoop k ...!!!! DOEEIIII XXXXX AAN JOU EN LILLIANN!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ait me haar lijkt inderdaad wel zwart! maar het is bruin hoor !

    BeantwoordenVerwijderen