dinsdag 29 december 2009

Kerst

Hoi iedereen!!!

Sorry dat ik zo lang geen verhaal heb gestuurd!
Twee weken geleden kwamen Lotte Magali en Jeanne! Dat was echt super leuk! We zijn een paar keer naar New York city geweest, en we hebben geshopt natuurlijk!! Ze zijn een keer in de pauze naar mijn school gekomen en toen gingen we in de kantine zitten en ze hebben heel veel van mijn vrienden ontmoet.
Het was super gezellig en ik vond het heel jammer dat ze weer weg moesten..

En nu heb ik vakantie. We gingen naar Maine, waar de ouders van Lillian’s moeder wonen om daar kerst te vieren.
In de ochtend zater er cadeautjes in onze sokken, die we de dag daarvoor aan de open haard hadden gehangen.

Het waren een beetje van die Sinterklaas-schoencadeautjes, maar dan nog flutteriger ;). Ik kreeg bijvoorbeeld een tandenborstel, en een reep chocolade en een kerstmannetje dat je op kon winden en die dan kon lopen.

We kregen een hele berg van die troepjes, haha. Ik vond het trouwens wel leuk. Daarna gingen we een wandeling maken en toen gingen we de cadeautjes onder de kerstboom open maken en ik heb wel leuke dingen gekregen! Een kaart waarmee je vijf keer naar New York en terug kan gaan met de trein, een kaartje voor een Broadwayshow van de Lion King en een Harvard trui (Harvard is zo ongeveer de beste universiteit in Amerika, dus dat is wel stoer ;) en twee shawls, en postkaarten, en nog meer kleine troepjes die ik nu even niet kan bedenken. Het was allemaal wel heel leuk en lief!

En nu zit ik in de auto dit te schrijven, en als ik wifi heb kan ik het sturen :)

O ja, even voor iedereen die mij al een of meerdere kaartjes heeft gestuurd: heel erg bedankt daarvoor!! Sorry dat ik nog niks terug gestuurd heb, maar ik ga dat nu zeker wel doen! Wacht maar! Binnenkort ligt er een kaartje uit Amerika op jouw deurmat! :D en sowieso iedereen die dit blog leest moet even zijn adres aan me geven want ik wil iedereen kaartjes gaan sturen! Stuur je adres maar naar mijn email (miss.sophia@live.nl) Niet vergeten!!

Doei lieve mensjes!! Veel plezier met het Nederlandse oud en nieuw!! Hier mag je geen vuurwerk afsteken dus dat is wel saai..
Denk om 12 uur maar eventjes aan mij :) en volgend jaar ben ik er weer bij!
En maak veel foto's!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en groetjes aan mijn Nederlandje.

3 opmerkingen:

  1. hoii sophiaa,
    gelukkig nieuwjaar
    uhm oud en nieuw was hier wel heel leuk...
    volgend jaar ben jij dr weer bij natuurlijk
    dan wordt t weer nog leuker
    onze vakantie is maandag weer afgelopen en
    het vroegst wat ik deze vakantie ben gaan slape is volgens mij 3 uurr... ofzo... maarja... ik ben heel moe ik denk dat ik even ga liggen ergens. op een bed of bank... ik zie je wel weer later of zondag.. doei sophiatje. je hebt me adres toch al? of zal ik hem nog een keer geven

    ik geef hem wel nog een keer

    Timm van Dijken
    Maaswijkstraat 1
    2586 CA Den haag
    The Netherlands


    dat is hem helemaal de postzegel moet rechts boven in het vierkantje als die dr is en goed eraan likken

    tot de volgende keer daag sophiatjes groetjes aan lil en aan alle anderen die ik niet echt ken eigenlijk maar toch groetjes graag willen van mij of misschien niet willen maar gewoon leuk vinden om het te hebben of ze het gewoo meoten krijgen. xxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog maar 6 weken :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D IK KAN NIET WACHTEN!!! :)


    Huugboi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet weer een keer iets nieuws posten jog!! :D


    Hugo

    BeantwoordenVerwijderen