maandag 15 maart 2010

Stormm!!

Hoi allemaal!!

Ik ben nu bij een vriendin met Lillian en ik ga hier dadelijk logeren en ik ben al twee dagen niet op de computer geweest! Ik zal even uitleggen waarom.

Zaterdagochtend werd ik wakker en ik dacht.. laat ik naar New York gaan! Het was heel erg rotweer en het regende superhard. Maar ik dacht, na ja ik ben een Nederlander, ik kan er wel tegen! Dus ik ging helemaal naar de treinstation lopen in de regen en toen was ik in New York en ik werd helemaal weg geblazen! Maar ik ben naar een paar winkeltjes geweest en uiteindelijk was het wel leuk.
Toen ging ik terug met de trein en Lillian bellen om te vragen of ze me op wilde halen. Er waren al heel veel takjes op de weg door de wind.

We gingen naar een vriendin want bij ons was de elektriciteit uit. We gingen daar eten en chillen enzo. Maar toen was het bijna 9 uur en Lillian heeft nu haar junior-rijbewijs en dan mag je na 9 uur niet meer rijden. Dus gingen we naar huis en er waren al een hele hoop meer takken op de weg, en heel veel grote plassen water, en toen we dicht bij ons huis waren, waren de lantarenpalen ook uit dus het was heel donker.

We waren bijna in de oprit gereden en toen viel het licht van de koplampen ineens op een hele grote boom midden in de weg. Hij was omgevallen, en hij had allemaal elektriciteitsdraden meegenomen en ook een lantarenpaal en het was een beetje aan het branden en er kwam allemaal rook vanaf! Lillian en ik schrokken ons rot, dus toen gingen we een stukje achteruit en wilden de andere oprit op gaan maar toen zagen we in het licht van de koplampen dat er allemaal elektriciteitsdraden voor ons hele huis hingen! Toen stonden we daar in de auto en we konden niet het huis in want als je zo’n draad aanraakt word je geĆ«lektrocuteerd. We gingen alle buren bellen maar die namen allemaal niet op of ze waren niet thuis en toen gingen we 911 bellen en die zei ugh! dan moet je Hastings-politie bellen! En toen hingen ze op, dus gingen we Hastings-politie bellen en die zei: ‘okay, we komen er aan’. Wij gingen alvast allemaal vrienden bellen om te vragen of we daar heen konden komen want Tony en Iris waren ook niet thuis, die waren uit in New York en die zouden pas om 12 uur ‘s nachts terugkomen. Niemand nam echt op.. dus toen ongeveer een half uur later kwam de politie en die ging het even bekijken en die zeiden dat het goed was dat we niet in ons huis waren gegaan omdat dat heel gevaarlijk was! (Het was Lillian’s plan om niet in het huis te gaan, dus dat was wel slim haha) Wij zeiden, we mogen eigenlijk niet meer rijden want het is na 9 uur! en toen zei de politie, maakt niet uit, van mij mag het. haha

We gingen weer terug naar het huis van die vriendin en toen gingen we daar slapen. En Tony en Iris gingen bij Ellen slapen (de familie vriendin).
De volgende dag gingen Lillian en ik ook naar Ellen’s huis, want zij had wel elektriciteit, maar geen internet of telefoon. Tony, Iris en ik gingen door Hastings rijden en er waren allemaal bomen omgevallen en een boom op iemands huis en sommige bomen op de weg! En bij heel veel mensen was de elektriciteit ook uitgevallen. We gingen ook nog even langs ons huis en die boom stond nog steeds in de fik en soms ging hij helemaal knallen enzo (we hebben er een filmpje van gemaakt maar ik ben nu niet in mijn huis, ik stuur het later wel). Er waren ook heel veel wegen ondergelopen met water.

Ik heb heel veel foto’s gemaakt, maar ik ben nu in Eliza’s huis. Dat is die hele rijke vriendin, het is wel heel erg cool. Ze heeft zeg maar zo’n enorm huis dat ze nog plek heeft voor 2.5 families om erbij te logeren haha. Lillian en ik hebben allebei een eigen kamer om in te slapen met een kingsize bed, en we hebben een eigen verdieping, met een eigen badkamer die helemaal luxe is met grondverwarming en hij is helemaal stylish in een thema. Dat het zeep pompje van hetzelfde materiaal is als het bad en het randje van de spiegel. Ik maak wel wat foto’s morgen.
Zodra ik weer in mijn huis kan en er weer internet is, zal ik de foto’s op mijn computer zetten en ze allemaal sturen want het ziet er echt spectaculair uit!

Nou, nu ga ik slapen.. en morgen heb ik geen school!! Omdat heel veel wegen afgezet zijn enzo.. dus dat is wel leuk :D
Doei liefste mensen en sorry dat ik al zo lang niks gepost had, maar er gebeurde nou eenmaal niks en nu is er weer iets spannends gebeurd dus ik heb het direct naar jullie gestuurd! Maar ik heb ook al een ander verhaal bijna af dus kom snel weer eens terug naar het blog want ik ga wel weer meer posten!
Ik hoop dat alles goed gaat in Nederland en dat jullie niet allemaal boos zijn omdat ik nooit mijn blog doe. SORRY IK HOU WEL VAN JULLIE!! HEEL VEEL


Doei liefste mensen van de hele wereld!

2 opmerkingen:

  1. Spannend :O

    HUGOxxxxxxxxxxxxx ik hou heeeel veel van jou! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woooow wat een avontuur, het spannendste wat je hier meemaakt is als er ineens een wolkje voor de zon gaat OMG !
    xx luna

    BeantwoordenVerwijderen